دماسنج جیوه ای میله ای

با توجه به اینکه دما یکی از مهم ترین فاکتورها برای پرورش قارچ خوراکی مرغوب است؛ پرورش دهندگان قارچ به طور مداوم دمای سالن پرورش را کنترل می کنند. دما سنج میله ای وسیله برای سنجش دما می باشد . عدم  کنترل دما ممکن است خسارات جبران ناپذیر و زیادی به سالنداران وارد کند.
برای کنترل و چک کردن دما به طور معمول با دماسنج شیشه ای جیوه ای انجام می شود. دماسنج جیوه ای وسیله ای دقیق و مناسب برای این کار به حساب می آید و از قدیمی ترین و البته دقیق ترین دما سنج های موجود در بازار است.
در دما سنج میله ای جیوه ای  اندازه گیری دما بوسیله اختلاف ارتفاع ستون جیوه در دماسنج انجام می شود. این دماسنج ها دما را با دقت بالایی اندازه گیری می کنند و بسیار بادوام هستند. بر خلاف دماسنج های دیجیتالی دماسنج های جیوه ای نیازی به باطری ندارند و طول عمر به نسبت بالاتری دارند.
دما سنج میله ای
البته با توجه به اینکه بدنه این دماسنج شیشه ای است و داخل آن از جیوه که ماده ای سمی و مضر برای سلامتی انسان است پر شده است، در زمان کار با دماسنج میله ای باید احتیاط کنید تا دماسنج نشکند.شما می توانید با استفاده از دماسنج میله ای جیوه ای دمای سالن پرورش را برای بهینه سازی حداکثری پرورش قارچ با دقت بسیار زیادی اندازه گیری کنید تا در صورت لزوم اقدامات مورد نیاز انجام شوند.

خرید دما سنج میله ای

قارچ برتر با پشتوانه بیش از پانزده سال سابقه در تولید تجهیزات سالن قارچ با برند سهند هواساز و فروش مواد اولیه آماده
خدمت رسانی به شما مشتری گرامی میباشد .
برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه خرید تجهیزات سالن قارچ و مواد اولیه سالن قارچ با ما در تماس باشید:
واحد فروش و امور مشتریان:
 02156545923
09127021828